kolmapäev, 23. mai 2012

204.päev, 10. mai. Lõuna-Ameerika kokkuvõte


Lõuna-Ameerika turneel läbisime koos Annaga maad mööda veelgi rohkem kui Aasias – 9300 km pluss lennates veel 2500. Koos Brasiiliaga läbisin mina maad mööda 10 000 km ja lennates 6000. Ehk kokku 16 000 km – suur manner. Muide, Anna reisi kogupikkus oli 56 000 km (17 000 maad mööda ja 39 000 lennates). Mina olen praeguseks läbinud juba müstilised 60 000 km.


Koos läbisime taas ca 20 linna, mina käisin Brasiilias lisaks veel 4-s. Üllatus-üllatus, aga ka Lõuna-Ameerikas ei varastatud meilt mitte midagi ega röövitud mitte kuskil. Isegi ei petetud. Tõsi, minu Boliivia turult ostetud päikseprillidega karp läks seljakotist salapärasel kombel kaduma, aga võimalik, et ta jäi lihtsalt Oruro hotellitoa põrandale. Ja Atacama liiv kustutas eelmise fotoka eluküünla.

Lõuna-Ameerika kõrghetked:
Müstilisem vaatamisväärsus – Machu Picchu varemed Peruus hommikul udulooris
Joogielamus (alkohol) – pisco sour Cuzcos, Peruus
Parim hinna-kvaliteedi suhe – Argentiina punased veinid
Kohalikud, kellega üritan ka tulevikus kontakti hoida:
Nano Basadoni - Buenos Aires, Argentiina
Julia Mendoza - kohtusime Bariloches, Argentiinas, nüüd elab ka Buenos Aireses
Wladimir Caro - Valparaiso, Tšiili
Huvitavaim kaasreisiline – Krišna-Alina Rio de Janeiros, Brasiilias
Ilusaim linn – Cuzco Peruus
Ägedaim suurlinn – Rio de Janeiro Brasiilias
Huvitaivaim bussisõit – Mendozast Santiagosse risti üle Andide
Üksildaseim teekond – El Chaltenist Barilochesse
Kannatusterohkeim sõit, mis oli siiski seda väärt – Uyuni 3-päevane kõrbetuur Boliivias(kõrgusehaigus, olematud teed)
Füüsilise märgi jätsid minu peale – vooditäid Copiapó odavas öömajas Tšiilis
Ilusaim pilt: taaskord Sinu valida – loosin saatjate hulgast võitja, kes saab taas Aafrika suveniiri. Lisa kommentaarina / saada e-kiri! Tähtaeg: 30.06.2012!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar