teisipäev, 28. august 2012

286.päev, 31. juuli. Minu Aafrika sünnipäev

On minu sünnipäev ja viimane päev Sao Hillis enne kui algab minu teekond tagasi Lusakasse ja sealt koju Eestisse. Annie helistab, et õnne soovida. Ühtlasi saan teada, et minu lahkumise hommikul oli ta mulle head aega ütlema tulnud. Kõigepealt käinud YMCA-s, kus ma tavaliselt sõin. Seejärel tulnud YWCA-sse. Saanud teada, et ma lahkusin 5 minutit tagasi ja olnud väga kurb.

Päeval käin Queenyga tema teises töökohas hüvasti jätmas ja ta annab mulle üle sünnipäevakaardi. Sellise nagu meil Eestiski poes müüakse. Ilusa pildi ja ingliskeelse luulereaga. Juurde on kirjutatud ainult "from Queeny to Leo". Hüvasti jättes ütlen talle: "Sul on hea pea. Kasuta seda - õpi hoolega ja mine ka ülikooli!" Ta lubab seda teha.

Õhtul toimub sünnipäeva tähistamine. Imre soovitusel saab kokku kutsutud seltskond, kes kõik suudavad suhelda omavahel vene keeles. Eestlased Imre ja Hillar. Venelane Andrei koos oma lapsega. 18 aastat Venemaal elanud inglane Nick koos oma vene naisega. Teeme tünnisauna, grillime lamba- ja veiseliha. Kõrvale keedukartul. Toome külmkapist välja ka Viru Valge. Üritus kestab ööni. Täitsa nagu päris sünnipäev.

Aadu rattaga sõitsin mööda küla ringi - külalistemaja ees

Sünnipäeva "peolaud"

Tansaania liha, Tansaania õlu ja Eesti sünnipäevalaps

Eestlased tünnis ja venelanna väljas

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar