reede, 10. august 2012

274.päev, 19. juuli. Elamused ja mitte elamused

Kolin Fanny juurest linna. Enne saan Slipway suveniirinurga meistrilt kätte eelmisel päeval tellitud puidust Tansaania taldriku. Elevandiga. Hinna kauplesin 35 000 pealt alla 20 000 šillingile (10 EUR).

Linnas on mu plaan ööelu näha. Söömast tulles jäävad 2 soomlast ja 2 ameeriklast, kellega tuttavaks saan, kahtlase tänava ääres numbreid vahetama. Ütlen veel, et me läheme ju hotelli tagasi, seal saab ka seda teha.

Äkki märkan selja tagant autot ohtlikult lähedalt tulemas. Miski tõmbab mind tagant, kukun maha, seljakoti rihmad rebenevad katki. Saan aru, et mu kott tõmmati ära. Üks kohalik tormab selle eest võitlema, kuid ei saa kätte. Jään ilma läpparist ja mälupulgast, mis oli läppari oluliste failide back-up. Õnneks kõik fotod olen Eestisse saatnud. Ja osadest failidest on üks vana varukoopia internetis.

Kuidas siis selline asi minuga võis juhtuda? Pärast nii pikka edukat reisimist? Välja minnes unustasin läppari välja võtta. Alla jõudes tuli see mulle meelde, kuid ei tahtnud teisi ootama sundida. Mõtlesin, et mis selle söömas käigu jooksul ikka juhtub. Muutusin lohakaks. Peale seda pole mul enam mingit tuju välja minna.

Mixi - Zanzibari stiilis liha-sibula-puuvilja supp

Fanny Malaisast toodud pühakuju, kellel kogu aeg peab ees olema tass veega

Suveniiriputka Fanny kodu lähedal

Hotell Fanny kodu lähedal, millest parasjagu bajaji mööda sõitmas on

Suveniirid Slipway-s

Meistrimees, kes mulle Tansaania taldriku puust välja raius. Neto oli ta nimi

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar