kolmapäev, 6. juuni 2012

207.päev, 13. mai. Kohalik staar. Viimane Lõuna-Ameerika film


Minu hostelis peatub ka üks iseäralik seltskond, mis erineb kohalikest selle poolest, et kahel tüübil on pikad juuksed, täpsemini rastapatsid. Ühel veel otstest blondeeritud. Kohalikel meestel aga on siin absoluutselt kõigil siilisoeng. Muide, ka Alisial on rastapatsid ja ta on nii päevitunud, et kohalikest väga ei erinegi oma nahavärvilt.

Alisia ütleb, et üks sellest seltskonnast (oletan, et too blondeeritud otstega) pidavat olema Sambias väga populaarne muusik. Ajame õhtul selle seltskonnaga söögilaua ääres ka juttu. Kui mainin, et olen Eestist, siis ütleb üks lühikeste juustega tüüp, et kohtas teises hostelis Lusakas kahte vanadaami Eestist, kes jõid veini. Nojah, ega ma ei arvanudki, et olen esimene eestlane Sambias.

Õhtune nshima söödud, vaatame Alisiaga, kellel on viimane päev Lusakas, Tšiili Wladimiri soovitatud komöödiat Sexo con Amor. See oli see film, mille Wladimir välja pakkus, kui tahtsin, et ta ka ühe tüüpilise Tšiili filmi nimetaks. On tõesti päris mitu seksistseeni, aga need on siiski üsna viisakad. Nalja saab kõvasti. Alisiale igatahes meeldib film väga. Kui Wladimirile kirjutan, et kahest Tšiili filmist (teine oli "Machuca", mida vaatasin Paratys) meeldis see mulle rohkem, vastab ta, et see film näitab hästi tšiillastele omast "salakavalust".

Peale selle filmi vaatamist saavad mul ka Lõuna-Ameerika filmid arvutist otsa – seega tunnen, et lõpuks olen tõesti Lõuna-Ameerikaga ühele poole saanud.

Kohaliku panga peakontor

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar